wtorek, 15 lutego 2011

LINK DO AUKCJI

6 komentarzy:

  1. a gdzie kurtka z 7 zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. sprzedały się w pierwszych sekundach!
    bardzo mi przykro, następnym razem.
    sama nawet nie zdążyłam odświeżyc strony z aukcjami a już wielu rzeczy nie było :o

    OdpowiedzUsuń
  3. sprawdziłam w archiwum, tej aukcji nie bylo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Kasiu, najmocniej Cie przepraszam , spojrzalam na pierwszy komentarz z tunika i faktycznie poszla w 2 sekudny. masz racje co do tej kurtki z 7 zdjęcia, czy zakietu nr2. koniec koncow nie wstawilam na aukcje. Bardzo przepraszam Ciebie ,jak również innych któzy chcieli kupic którąś z tych rzeczy, ale po prostu stwierdzilam ze jeszcze nie czas zeby je oddawac. w ramach rekompensaty wstawilam kombinezon i sukienke. jeszcze raz przepraszam. następnym razem powinnam się dokładniej zastanowic co chce sprzedac i pokazac na stronie, niz robic komus 'nadzieje'.

    Nie spodziewałam się takiego zainteresowania z Waszej strony, myslalam ze nawet nikt nie zauwazy. Moja wina.

    To sie wiecej nie powtorzy :)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń